Төрсний дараахи бухимдлаас салах зөвлөмж

Төрөлтийн дараахи бухимдалд автахгүй байх  аргачлал

Гормон, биеийн галбир, сэтгэл санаа, сэтгэл хөдлөлийн томоохон өөрчлөлтүүд явагдана. Ядарсан, баярласан, сэтгэлээр унасан, санаа зовсон, хайр хүрсэн, аз жаргалтай мэдрэмжүүд давхцах болохоор шинэхэн ээжүүд бухимдах элбэг. Гэхдээ ямар ч стресийг хэвийн үзэгдэл хэмээн хүлээн авч болохгүй. Дараахь зөвлөмжийг хэрэгжүүлж сэтгэл санаагаа түвшитгэхэд ашиглаад үзээрэй. Танд тус болно гэдэгт бүрэн итгэлтэй байна.

Сайн унт. Нойр дутуу байх нь стресийн маш том шалтгаан болдог. Сайн унтаж амраагүй үед бүхнийг сөргөөр харж, өөрийгөө хохирогч мэтээр мэдэрч, ууртай болно. Унтах нь өөрөө бие болоод сэтгэл санааг хэвийн, тогтвортой болгох байгалийн арга учраас өөр юугаар ч орлуулашгүй юм. Хэрвээ унтаж чадахгүй байвал намуухан ая сонсонгоо нүдээ аньж, биеэ суллаад хэвтээрэй. Мэдээж шинэхэн ээжийг унтаж амрахад хүүхдээ хуурайлж халамжлах аав нарын тус дэм их байх нь дамжиггүй. Леовитын “Сонный” нэртэй кисель, биологийн идэхтэй бодис нь унтахад чинь туслахаас гадна нойрны чанарыг сайжруулдаг, хөхний сүүгээр дамжиж хүүхдэд сөрөг нөлөө үеүүлэхгүй эмийн ургамал болон хүнсний ногоогоор хийсэн бүтээгдэхүүн

Биеийн идэвхтэй хөдөлгөөн хий. Нэгэн хэвийн амьдрал таныг сэтгэл санааг амархан ядрааж, залхаах тул салхинд гарч, орчноо өөрчилж бай. Харин ингэж явахадаа стрестэж сэтгэлээр унасан хүмүүсээс аль болох хол байхыг хичээ. Алхах, шатаар өгсөж, уруудах гэх мэт өдөр тутмын хөдөлгөөн хийхээс бүү зайлсхий. Хамгийн багадаа өдөрт 20-30 минут алхаж байх хэрэгтэй. Мөн сунгалтын дасгалууд эхийн биед зайлшгүй хэрэгтэй шүү. Хөдөлгөөн, ялангуяа алхах үед сэтгэл санаа тайвширдаг. Уурлаж бухимдсан үедээ хүмүүс алхаж холхиж байдаг нь өөрсдөө мэдэлгүй тархи толгойнхоо эрчимтэй ажиллах горимыг хангаж, биеэ тайвшируулж байгаа нь тэр юм. Олон эмэгтэйчүүд төрөлтийн дараахи жингийн асуудалтай болдог тул тэр нь стресс нэмэх бас нэг шалтгаан болох. Биеийн идэхтэй хөдөлгөөн хийснээр “нэг сумаар хоёр туулайг онохын” адил танд хоёр зүйлийн ашигтай.

OVdiVwDLhC43qa9.jpg

• Өөртөө зориулж цаг гарга. Гоо сайхнаа арчилж тордох цагийг өөрөөсөө аль болох битгий харамла. Цаг гарахгүй байсан ч яаж ийгээд гарга. Гэр чинь замбараагүй байсан ч зүгээр л орхиод өөртөө цаг гарга. Заримдаа зүгээр л хэтэрхий сайн ээж, эзэгтэй байх гэдэг бодлоосоо холдож, өөрийгөө чөлөөлж байгаарай.

Бие биедээ цаг гарга. Хайрттайгаа хамтдаа инээлдэх, хөгжилдөхөд цаг гарга. Шинэ хүнээ хүлээж авсан үед ч мөн ялгаагүй, хүүхэд та хоёрын амьдралын чинь нэг хэсэг болохоос эцсийн зорилго чинь биш Харилцаа чинь урьдынх шигээ хөгжилтэй, аз жаргалтай байх тусам чи стрестэж, сэтгэлээр унахгүй.

Ажил амжихгүй бол стрессдэхгүй байгаагаар нь хүлээн ав. Хүүхдээ харж, гэрийн мухар сахихаас өөр юу ч хийж амжихгүй, хийж чадахгүй байгаа мэт санагдаж, өөрийгөө голох үеүүд зөндөө гарна. Зарим эхчүүд үүнтэй тэмцэхийн тулд хийх зүйлсийн жагсаалт гаргаж, ажилладаг. Гэхдээ хүүхдээ эрүүл саруул, өсгөнө гэдэг хамгийн том амжилт юм гэдгийг ойлгоод, бүхнийг байгаагаар нь хүлээн зөвшөөрсөн нь сэтгэл санаанд чинь хамаагүй амар байх болно. Заримдаа өөрийгөө хэт их шахах нь сайн үр дүнд хүргэхгүй. Ядаргаанд орвол гараас чинь юу ч гарахаа байж, өөрийгөө та эмчлүүлэх хэрэг нэмж гарна.

•Тусламж хүсэхээс битгий нэрэлх. “Хүний өмнөөс хүүхэд гаргачихсан биш” гэж бодоод нэрэлхэх тусам дотны хүмүүстэйгээ харилцах чиний болоод хүүхдийн чинь харилцаа чинь хөндийрнө. Юуны төлөө хамтаан садан, найз нөхөд, хайртай хүмүүс гэж байгаа билээ дээ. Нэг орой эгчийгээ дуудаж хүүхдээ харуулаад өөрөө жаахан амраад ав эсвэл хайрттайгаа цагийг өнгөрүүлчихээд ир. Харин ч тусламж авах тусам чи бусдаар халамжлуулж, хайрлуулж байгаагаа мэдэрнэ. Энэ нь сэтгэл санаанд чинь ч тустай.

Зөв хооллох. Цусан дахь сахарын хэмжээг ихэсгэж, бухимдалтай болоход нөлөөлдөг түргэн хоол, шарсан, хуурсан хоолноос аль болох татгалзах хэрэгтэй. Эрүүл хоол чамайг хөнгөн шингэн болгож, төрсний дараах илүүдэл жингээ хаяхад чинь ч маш ихээр тусална. Хөхөнд сүү оруулах гэж шаардлагатай хэмжээнээс 2800-3000 ккал/ илүү илчлэг бүхий хоол хэрэглэснээс төрсний дараа ээжүүд их хэмжээгээр таргалдаг. Леовитын лактакон жин нэмэх асуудал үүсгэлгүй хөхний сүүний гарцыг 90 хувь нэмэгдүүлдэг биологийн идэвх бодис энэ тохиолдолд сайн тусалдаг бүтээгдэхүүн.

XKD7ztzoOXvXF6A.png

• Шаардлагатай амин дэмүүдээ нөх. Жирэмсэн, хөхүүл үед бид бие дэх амин дэм, эрдэс бодисуудаа хүүхэддээ маш ихээр алддаг болохоор энгийн үеийнхээс 2 дахин ихээр нөхөх хэрэгтэй болдог. Найрлагандаа шинэхэн ээжүүдийн өдөр бүр заавал авч байх ёстой E,C, B1,B2,B3,B5,B6,B7,B12 амин дэмүүд фолийн хүчил, хүүхдийн өсөлт бойжилт хэвийн явагдах, цусны эсүүд үүсэж хөгжихөд чухал ач холбогдолтой E,C, В бүлгийн аминдэмүүдийг леовитын  “ФОРТЕ” кисель агуулдаг.

Леовитын тайвшируулах киселийг стрессээс салж чадахгүй үед өдөрт хоёр удаа ууж болох бөгөөд хүүхдэд сүүгээр дамжуулж үзүүлэх сөрөг нөлөөгүй болох нь клиник туршилтаар тогтоосон. /тайвшируулах биологийн идэвхт бодис ч байгаа/ 100 хувь эмийн ургамал, хүнсий ногооноос хийгдсэн бүтээгдэхүүн юм.


  • Мэргэжлийн хүнс судлаачид боловсруулав

  • Органик жимс, хүнсний ногоо, эмийн ургамалаар хийв

  • Оросын Эрүүл Мэндийн ШУ Академийн Хүнс Судлалын Хүрээлэнд туршигдав


Сэтгэгдэл үлдээх

Leovit ХХК @2016 | All Rights Reserved