Зөв хоололт, жингээ хянах

Зөв хоололт, жингээ хянах

Өөрт таарсан тэжээллэг, илчлэг (Калори) хоолыг идэж байх хэрэгтэй. Хоолны илчлэг таны амьдарлын хэв маягт ихдвэл та жин нэмнэ, багадавал та жин хасна. Дунджаар нас бие хүрсэн эрэгтэй хүн 2500 калори, нас биед хүрсэн эмэгтэй хүн 2000 калори илчлэгтэй хүнс өдөрт идэж байх хэрэгтэй. Аль болох олон нэр төрлийн хоол хүнс хэрэглэж байж та өөрийн биед шаардлагтай илчлэг болон шим тэжээлүүдийг авж чадна. Гэхдээ олон төрлийн хүнс нэг доор хольж идэх тухай асуудал бишээ. Хэдийд ямар төрлийн хүнс идэхийг зөв, оновчтой сонгож иддэг дадалтай болох нь чухал.


Зөв хоололт, жингээ хянах


  • Мэргэжлийн хүнс судлаачид боловсруулав

  • Органик жимс, хүнсний ногоо, эмийн ургамалаар хийв

  • Оросын Эрүүл Мэндийн ШУ Академийн Хүнс Судлалын Хүрээлэнд туршигдав

Leovit ХХК @2016 | All Rights Reserved